Onze vestigingen

Weergaveopties:

• Afhaalpunt Obs Step! Bekijk details

Bij het afhaalpunt kunt u boeken afhalen en/of inleveren. Reserveren (van alle boeken ook de nieuwste) kunt u vanuit huis op elk moment van de dag via de website of via de Bibliotheek Wise app op telefoon of tablet. U vult uw favoriete locatie in en wij bezorgen het boek bij het gekozen afhaalpunt. U kunt het boek uit de bibliotheekboekenkast halen en het is al uitgeleend op uw bibliotheekpas. U kunt bij het afhaalpunt alle boeken inleveren ook al zijn ze ergens anders geleend.

• Afhaalpunt De Huve Bekijk details

• Afhaalpunt De Schelf Bekijk details